Įsisąmoninimu (Mindfulness) grįsto streso valdymo užsiėmimai Gargžduose

Įsisąmoninimu (Mindfulness) grįsto streso valdymo užsiėmimai Gargžduose

Kviečiame augti ir stiprėti dalyvaujant moksliniais tyrimais grįstoje programoje. Mažoje grupelėje išbandysime ir įvaldysime atsparumą stresui didinančius ir nerimą mažinančius populiarius ir veiksmingus psichologinius įrankius bei metodus. Programos efektyvumas grįstas eile mokslinių tyrimų atliktų įvairiuose šalyse.

Dalyvių skaičius labai ribotas (viena grupė – 10 asmenų).

Pradžia: 2020 m. spalio 7 d.

Vieta: Gargždai (adresas bus patikslintas užsiregistravusiems dalyviams)

Užsiėmimų laikas: nuo 14.00 iki 17.00 val.

Programos užsiėmimų datos: 2020 m. spalio 7, 14, 21, 28 d. ir lapkričio 4, 11, 18, 25 d. (aštuoni trečiadieniai).

Užsiėmimai nemokami, būtina išankstinė registracija. Registracija: registracija@visuomenessveikata.lt

Mokymus ves Gina Levickienė – psichologė, kognityvinės-elgesio terapijos praktinė, lektorė, sertifikuota įsisąmoninimu (Mindfulness) grįstos psichologijos programų trenerė, vedanti streso valdymo programą grupėms nuo 2017 metų.

***
Kokius pokyčius stebi programos dalyviai?

• Gerėja gebėjimas susikaupti, sutelkti ir išlaikyti dėmesį.
• Gerėja pastabumas savo jausmams, mintims, kūno pojūčiams.
• Didėja vidinė ramybė, psichologinis stabilumas, pasitenkinimas gyvenimu.
• Gerėja darbingumas, produktyvumas.
• Didėja galimybės suvaldyti stresines reakcijas, išbūti skausmą.
• Gerėja santykiai su aplinkiniais, atjauta sau ir kitiems.
• Gerėja miego, poilsio kokybė.
• Mažėja fizinė ir emocinė įtampa.
• Mažėja poreikis žalingiems įpročiams (rūkymui, persivalgymui, alkoholiui).

Kaip vyksta užsiėmimai?

Specialių pratimų pagalba nedidelėje dalyvių grupėje ugdomas gebėjimas sukaupti bei išlaikyti dėmesį įsisąmoninant savo esamą patirtį, lavinamas pastabumas tam, kas vyksta, kantrybė, gebėjimas tvarkytis su emocijomis bei mintimis. Dalyviai bus kviečiami praktikoms namie kasdien skirti apie 20 min.

Svarbu!

Šie užsiėmimai dalyvaujant bendroje grupėje nerekomenduojami asmenims šiuo metu išgyvenantiems sunkios depresijos epizodą, ką tik patyrusiems sunkią krizę ar turintiems psichozinių sutrikimų.



Skip to content