Kiek žingsnių vidutiniškai reikia nueiti per dieną?

Kiek žingsnių vidutiniškai reikia nueiti per dieną?

Dauguma mano, kad jei sportuoji, tai būtinai tai reikia daryti intensyviai, o po intensyvios treniruotės būtina jausti raumenų skausmą ir nuovargį. Taip tikrai nėra, vienas iš geriausių ir saugiausių būdų būti fiziškai aktyviam – vaikščiojimas.

Vaikščiojimas – ne tik puiki susisiekimo priemonė, mankšta, tai fizinis aktyvumas nereikalaujantis daug išlaidų ar laiko sąnaudų. Tai aktyvi veikla neturinti jokio šalutinio poveikio mūsų sveikatai, ėjimo metu suteikiama natūrali apkrova visai mūsų kūno sistemai, todėl tai vienas iš būdų išlaikyti sveikus ir ilgaamžius sąnarius ir palaikyti gerą bendrą organizmo būklę.

 

Kiek žingsnių per dieną rekomenduojama nueiti vidutiniu ir dideliu tempu norint būti sveikiems?

 

  • 4 – 6 metų vaikams rekomenduojama nueiti 11 tūkst. žingsnių per dieną.
  • 6 –11 metų vaikams rekomenduojama nueiti 13 tūkst. žingsnių per dieną.
  • 12 – 19 metų paaugliams ir jaunuoliams rekomenduojama nueiti apie 10 tūkst. žingsnių per dieną.
  • 20 – 65 metų suaugusiesiems – apie 8 tūkst. žingsnių per dieną.
  • Vyresniems nei 65 m. žmonėms per dieną rekomenduojama nueiti apie 7 tūkst. žingsnių.

 

Taip pat nepamirškite, kad buvimas gryname ore praskaidrina protą ir gebėjimą susikaupti, mažina galvos skausmą, yra nieko nekainuojantis vitamino D šaltinis, suteikia daugiau energijos ir teigiamų emocijų.

 

Informaciją parengė Klaipėdos rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biuro visuomenės sveikatos specialistė

Informacijos šaltinis: “Sporto mokslas Lietuvos žmonių gerovei”, Lietuvos sporto universitetas, 2019 m.